هاعيش حياتى
هذة الراسهل تفيد بانك غير مسجل لدينا فى المنتدى ويسعدنا ان تم انضمامك لدينا با التسجيل
هاعيش حياتى
هذة الراسهل تفيد بانك غير مسجل لدينا فى المنتدى ويسعدنا ان تم انضمامك لدينا با التسجيل
هاعيش حياتى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى she3pl لكل العشاق

الرئيسيةاميرانأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنيه عايش بحبك تاليف * فيتو امير العشاق *

كاتب الموضوعرسالة
فيتو امير العشاق
صاحب الموقع
صاحب الموقع
فيتو امير العشاق

كلمات اغنيه عايش بحبك تاليف * فيتو امير العشاق * Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنيه عايش بحبك تاليف * فيتو امير العشاق *   كلمات اغنيه عايش بحبك تاليف * فيتو امير العشاق * I_icon_minitimeالسبت مايو 02, 2009 6:26 pm

من كتر حبى فيك انا بشوف فى عنيك كل حاجه بحبها قرب ليا كمان حسسنى بالامان خليك دايما معايا انا وانت عالايام عايش بحب كل حاجه لقتها فيك نظره عنيك انا بنسى بيها الدنيا دى عايش بحب كل حاجه لقتها فيك نظره عنيك انا بنسى بيها الدنيا دى يا حبيبى المس ايدايا يا حبيبى بص فى عنيا هتلاق الحب بينا انا وانت فى الدنيا ديا من حبيى ليك انا بنسى الدنيا وبكون حاجه تانيه وبروح لبعيد مليش غير حبك فى الدنيا ديا تعالى يا حبيبى واسال عنيا عايش بحب كل حاجه لقيتها فيك نظره عنيك انا بنسى بيها الدنيا دى عايش بحب كل حاجه لقيتها فيك نظره عنيك انا بنسى بيها من شوقى ليك روحى بتنسانى حبك يملانى وبدوب فى هواك حبك معايا ساكن جوايا وانا يا حبيبى مقدرش انساك عايش بحب كل حاجه لقيتها فيك نظره عنيك انا بنسى بيها الدنيا دى عايش بحب كل حاجه لقيتها فيا نظره عنيا انا بنيى بيها الدنيا دى ....... مع تحيات فيتو امير العشاق واول اغنيه كتبتها
https://she3pl.ahlamontada.com

كلمات اغنيه عايش بحبك تاليف * فيتو امير العشاق *
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمات اغنيه سبتنى ومشيت جديده تاليف * فيتو امير العشاق *
» اغنيه ارحم الراحمين . اغنيه دينيه . تاليف فيتو امير العشاق
» كلمات اغنيه * بحبك يموت * او * Come Back 2 Me * تامر حسنى
» البوم بسكال مشعلانى * بحبك انا * 2009
» اغنيه عايزكو تسمعونى :: من تاليفى يارب تعجبكو